Sneak peek

Familj och vänner, Hästar, Kärlek / Permalink / 0
I onsdags var jag och Elsa på ett litet äventyr i Örebro. Jag provred en häst. Han är 11 år och har startar 120 hoppning. Imorgon ska besiktning bokas och går han igenom blir han min. Hur sjukt!? Men av egen erfarenhet tar jag inte ut någon seger i förskott. Men här får ni en liten sneak peek. 
(null)

På vägen till Örebro fikade jag och Elsa på espresso hous.  (null)

(null)

På vägen hem stannade vi på Jureskogs i Mjölby. Jag tog kycklingburgare, den var god men borde varit mindre bit kyckling.  (null)

Denna helgen har bestått av massa jobb. I fredags tog vi en lugn kväll. På lördagen jobbad jag delad tur 7-14 och sen 17-21.15. 
(null)

Idag började vi med adväntsfrukost. 
(null)

Sen jobbade jag 7-14. Efter jobbet åkte jag och red ut på Loppan. Ikväll har jag bakat pepparkaksdeg som nu ska ligga i kylen ett par dygn. Vi avslutade med pizza som Christian hämtade hem. Hoppas ni haft en bra helg! 
Till top