Myskvällar, hinderbana och jobb

Familj och vänner / Permalink / 0
Rubriken sammanfattar som vanligt min helg ganska bra. Kom på nu att jag inte bloggat om farsdag. Min pappa firade vi ju inte eftersom vi väntade på svar från Corona test. Men på söndagen kunde vi fira Antons pappa. Vi lagade trerätters. Jag gjorde efterrätten som var pannacotta. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Den här helgen började jag med att ha taco-kväll med Julia och Erica på fredagen. Stannade till närmare tolv. 
På lördagen sågs vi igen för att springa limmareds hinderbana. Jag gjorde inte så många hinder som jag brukar eftersom jag hade med mig Doris. Men var väldigt skönt att komma ut och röra på sig. 
(null)

(null)

(null)

På kvällen åkte jag och Anton till pappa. Mamma jobbade kväll. Elsa och Kalle kom förbi och vi åt högrevsgryta. Jag gjorde efterrätten även denna gång. 
(null)

(null)
(null)

(null)

Igår jobbade jag delad tur i hemtjänsten. Så det blev mitt avslut på helgen. 

Hoppa ni haft en bra helg! 
Till top